Politica de retur
Conform legii in vigoare (OUG 34/2013) aveți dreptul de a returna produsul comandat în decurs de 14 zile calendaristice de la livrarea / primirea acestuia (conform art. 9, alin 2, lit. b din OUG 34/2013).
Pentru produsele returnate prin curier, care nu reprezintă defecte de fabricare costul transportului va fi suportat de către client, iar in cazul in caz contrar (produsul prezinta defecte din fabricare) costul transportului este suportat de către compania noastră. In cazul in care produsul este trimis pentru schimbul cu alt produs, alta culoare, costul transportului este suportat de către client in totalitate. Produsele comandate care prezintă defecte de fabricație vor fi schimbate cu alte produse identice sau alte produse de aceeași valoare.
Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.
Nu se vor accepta produse cu daune accidentale, uzura normală și deteriorarea cauzată de neglijență sau utilizare incorectă.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in mod normal în 24-48 de ore, dar in cazuri speciale poate dura pana la 14 zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Daca produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Nu se pot returna
*Produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu făceau parte din stoc la momentul comenzii;
**Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor/instrucțiunilor specifice ale cumpărătorului;
***Clienții care au refuzat primirea coletului, acesta întorcându-se la noi retur, vor putea comanda ulterior doar daca vor achita in avans (plata online cu cardul).
La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca îndeplinește condițiile mai sus menționate, in caz contrar acesta va fi refuzat.
Pentru orice sesizări si reclamații te rugăm sa ne contactezi la adresa contact@usspy.ro